Může kytara neznít?

»»Může kytara neznít?
Může kytara neznít?2020-06-21T16:10:52+00:00

Home Fóra Fórum Může kytara neznít?

• Vytvořil
    Téma

zuzana.rausova
    Přispěvatel
    Počet příspěvků: 10

Dobrý den,
    se synem jsme objevili Vaše stránky a jsme nadšení.
    Syn je levák, hraje na levorukou kytaru a zvuk lahodí uchu.
    Já jsem úplný začátečník, nechala jsem si opravit 40 let starou kytaru,poděděnou po strejdovi,ale vůbec nám nezní.
    Je to možné,nebo je chyba v tom,že to neumím? Naladěná je podle el.ladičky.Ale zvuk vydává strašný.
    Prosím Vás o radu,než bych investovala do jiné kytary.Děkuji Zuzana

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 odpovědí - 1. až 5. (celkem z 5)
  • Autor
    Odpovědi
  • Jan Havlín
    Přispěvatel
    Počet příspěvků: 6

Není zač a přeji šťastnou ruku při výběru nové kytary. Honza

zuzana.rausova
    Přispěvatel

Moc Vám děkuji za odpověď. Jsem zase o kousek chytřejší! Krásný den! Zuzana

Michaela Medek
    Šéf
    Počet příspěvků: 611

Také zdravím, v podstatě je to tak, jak napsal Jan, prostě 40 let stará kytara v 99 procentech už dobře hrát nebude. Kromě problému s materiálem je také problém s různě prohnutým, či křivým krkem. Také staré struny již nemohou hrát, jak by měly. Určitě investujte do nové. A vůbec nemusí být drahá, i kytara okolo 2 tisíc dokáže nadělat hodně muziky. 🙂 Zdraví Michaela

zuzana.rausova
    Přispěvatel

Děkuji za reakci.Je to nejspíš určitě překližka a strejda jí měl roky. Pan servisák mluvil spíš o citové památce,aspoň už vím,jak to myslel.🤦‍♀️

Jan Havlín
    Přispěvatel
    Počet příspěvků: 6