uke akordy – tabulka

»»uke akordy – tabulka
uke akordy – tabulka2021-08-05T08:36:57+00:00

Home Fóra Fórum uke akordy – tabulka

• Vytvořil
    Téma

drozda
    Přispěvatel
    Počet příspěvků: 3

Ahoj,
    jsem tu zcela nový, na ukulele se učím jen chvíli. Lekce mi přijdou hodně přínosné, když se chci naučit konkrétní písničku a děkuji za to. Nicméně. 🙂 Mám z internetu x verzí různých způsobů jak hrát který akord a tady jsem objevil hned některé další. Třeba u takových začátečnických potvor jako E B atd bych si rád ulevil. Mám velké ruce i prsty a už naskládat se do D mi dalo práci. Ale nikde jsem to tu nenašel na jednom místě. Je něco takového? Jsem opravdu začátečník a často při hraní nové věci pošilhávám do papíru, jak tam ty prsty položit. Děkuji!

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 odpovědi - 1. až 4. (celkem z 4)
  • Autor
    Odpovědi
  • drozda
    Přispěvatel

tak jo 🙂 až se nebudu stydět za bednu od whisky, můžeme se domluvit kudy dál. děkuji ještě jednou, ale na Plíhala to ještě dloooouho nevypadá :S

Michaela Medek
    Šéf
    Počet příspěvků: 647

Dobrý den,

myslím, že zpěv ke hře na ukulele prostě patří, takže bych shodila ostych a začala trénovat na nejjednodušších písničkách právě to.
    Nicméně, pokud trváte na hře beze zpěvu, pak bych Vám doporučila začít zkoušet vybrnkávání. A také bych Vás mohla naučit hrát na ukulele melodii, ale to by šlo jedině přes osobní lekce přes Skype.

Zdraví Michaela

drozda
    Přispěvatel